// A Girl's
Konnichiwa!

Hai,My Name is Adzra Zakiya Rana,Call Me Kiya For short. Student at SD Juara Cimahi, Grade sixth. Okay,Babay!


Diary About Linkies Stuff


Other Site

Facebook : Adzra Zakiya Rana
Twitter :@AdzraZakiya
Wait Up :)
Wait Up :)


Big Clap

Template: Adzra
Blogskin :Kiya Blogskin’s
Basecodes: Yaya
Others:   


Yang KamSeu itu kamu kale!

Kali Ini,Kiya sebel banget.....Yuk...Lihat gambar ini dulu :)
Udah Lihat? Tau yang aku maksud? Ya,Dia pasti marah lagi deh.Huh,Sebel banget aku sama dia.....Newbie yang Nge Sok! Suka ganggu hidup orang! Suka nyakitin hati orang! Ga pernah buat orang bahagia,Kadang buat orang susah! Ga jelek-jelekin kamu.....perasaan aku aja...


Emang aku bilang kamu Euw gituh? NGGAK TAO! Belekok kamu mah.......kamu itu orangnya Ngomong tanpa bukti dan emang agak Kepo!

Nyesek banget...Kamu Anni,Boleh puas-puasin sana....Tapi....kalau kamu masuk Syurga,Aku  bakal nahan dan bilang ke kamu... "Kamu udah men-zolimi aku....Kenapa harus masuk Syurga???"......

Sekarang terserah kamu...hidup hidup kamu bukan hidup aku....yang jelek jelekinaku kamu bukan aku.....yang dosa juga kamu bukan aku....so,Up to you aja dhe......



Arigatou Ghozaimasta.




Older Post | Newer Post